En sorglig dag

Idag har vi tänt ett ljus för min Systers fina man som lämnade jordelivet i natt 🕯️🕊️
Tänker på hela familjen & skickar er en Stor Kram ♥️
Sigge och jag började dagen med en timme i ridhuset som vi brukar. Idag gjorde vi mest travjobb, tiden gick så fort så när jag tänkte börja galoppera insåg jag redan ridit i 50 minuter. Så vi avslutade och tar galoppjobbet imorgon istället. 
Bosse och jag tog en promenad före kaffet. Det var -5 grader men med blåsten kändes det mycket kallare. 
(null)

Eftermiddagen var lugn, matlagning och lite pyssel och plock här inne bara. 
En liten powernap klämde jag in med. 
Stephie hörde av sig & ville ha sällskap till stan så jag hängde med. 
Först köpte vi garn till en liten bebisfilt sen köpte Stephie en fin Åkpåse innan vi åkte till IcaMaxi & handlade mat. 
Ute viner vinden runt knuten, det är inte skönt alls. 
Sov gott 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0