En trött nyårsdag

Jag släppte ut hästarna strax efter åtta. Det snöade & var inget skönt väder alls. 
Vi har haft varning för extremväder här både natten som var och hela dan idag, men som tur är har vi sluppit det värsta. 
Det har snöat några centimeter men inte alls så farligt mycket. 
Sigge fick en vilodag (väl inplanerad) & jag kände att när mockningen var gjord kunde jag ligga på soffan resten av dagen. 
Jag gjorde det en stund efter frukosten & somnade nog fem minuter med men sen undrade Stephie om vi kunde ta en promenad. 
Efter lite betänketid sa jag ja & gick & gjorde mig klar. 
Danne och Bosse hängde också med. 
(null)

(null)

Hästarna fick sitt lunchhö ute i snöyran. 
(null)

(null)

Det gick åt både raggsockor, filt och varmt kaffe för att tina upp efter. 
Det blev inte så mycket mer gjort idag, soffan har varit skön & jag har stickat en del. 
Det finns två andra familjemedlemmar som har varit ännu tröttare än mig. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Hoppas ni har haft en lugn & skön första dag på det nya året. 
Sov gott 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0