Fullt upp trots pensionärstillvaro

Dagen började som vanligt med stallsysslor, frukost och lite uppfräschning. 
Sigge och jag gick till ridhuset vid tio-tiden. 
(null)
Samma miner typ 😅

(null)
Idag gjorde vi alla galoppombytena bra 👍🏻 
Efter kaffet städade jag hela huset. Medan jag gjorde det försvann molnen från himlen och solen tittade fram. 
(null)

Dax att gå ut i det fina vädret. Jag tog bilen till Vidablick nere vid Vättern & gick fem kilometer där. 
(null)

(null)

(null)

På vägen hem handlade jag mat på Ica och köpte fyra små semlor på Landhs. 
Bosse hade två "tågkompisar"  (Kjell och B-O) här som behövde (?) lite fika. 
(null)

Jag reste mig direkt efter kaffet och gick & tog in hästarna. Sen gick jag och Charm ut på en promenad. 
(null)

(null)

Månen var jättestor men ville inte fastna på bild. 
(null)

Sen fortsatte stickandet. 
(null)

Jag vill inte lägga upp bilder på bebiskläderna jag har stickat än, men idag blev jag färdig med ett plagg. Nu ska jag bara fästa trådar och sy ihop det med. 
Det blev inte gjort ikväll utan jag fortsatte att sticka på bebisfilten istället. 
Nu har jag bara kvällsbestyren i stallet kvar för idag. 
Sov gott 
Kram ♥️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0