Härlig solig dag med väntan

Vi gick upp halv åtta idag båda två. Jag för att rida & Bosse för att vänta på VVS:aren. 
(null)

Ridningen gick bra, det var inte riktigt lika kallt som igår. 
VVS:aren skulle komma nån gång mellan 7.30-13 för att fylla vätska i solfångarna på uthuset och ta bort ett element nere hos S&D. 
Jag tränade pilates & kände att jag hellre hade velat gå ut i det fina vädret. 
Men Bosse ville med på promenaden så den fick vänta till eftermiddagen. 
Vi åt vid halv två & fortfarande ingen hantverkare i sikte. (Lite typiskt dom…)
Jag bestämde mig för att ta en pw själv sen. 
(null)
Uppe vid Utsikten ovanför Labbarp 
(null)

Det var skönt men bitande kallt vid Rickarp, där är alltid kallare än nere hos oss. Jag fick dra upp halsduken för ansiktet så att bara ögonen syntes. 
Sen har jag städat och stickat. 
Ikväll har jag gjort risgrynsgröt i ugnen, det var mumsigt. 
God Natt 
Kram ♥️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0