Huvudvärk och -18 & sol

Idag var det dags för huvudvärk igen, efter att ha sovit med bettskenan. 
Jag får nog sluta med den. 
Det var iskallt (-18) när jag klev ut i morse. När jag öppnade stalldörren rök det liksom när den "varma" (+5 grader) stalluften mötte kylan. 
Sigge fick frost i skägget direkt. 
(null)

Solen sken så fint ute men jag satt inne på förmiddagen & försökte vila bort min huvudvärk med hjälp av lite medikamenter också. 
(null)

Efter kaffet red jag. Vi gjorde många byten idag & dom blir bättre  
(null)

Efter maten åkte vi & handlade. 
Sigge var ännu mer frostbiten när jag skulle ta in dom. 
(null)

(null)

Charm fick också lite motion idag. Han och jag pulsade i djup snö upp & ner i en backe några gånger. Det var jobbigt! 
(null)

(null)

Nu sitter jag och stickar, som vanligt. Börjar bli stressad för att hinna bli klar tills bebisen kommer ♥️
Sov gott 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0