Huvudvärk

Jag vaknade med huvudvärk idag. 
Troligen på grund av att jag sov med bettskenan. Tanken är ju att man ska slippa vakna med huvudvärk om man har bettskena, men jag biter stenhårt i den istället. 
Det har gjort att jag inte använder den så ofta. Jag tror inte att jag gnisslar tänder längre heller så egentligen klarar jag mig nog utan helt. 
Men jag kan inte ta Alvedon eller Treo utan att äta frukost först. Ändå tar jag det konstiga beslutet att rida före frukosten. 
Jag ångrade det varje steg när jag travade runt i ridhuset….
Det gick lite bättre att galoppera så Sigge blev ordentligt motionerad ändå till slut. 
Ute blåste det halv storm och var iskallt. 
Efter frukost, en Treo och två Alvedon plus en stunds vila i soffan började huvudet kännas normalt igen. 
Vi åkte & handlade sen innan kaffet. 
Sen ville Stephie ha promenadsällskap så jag klädde mig varmt & gick iväg. 
(null)
Vinden var bitande kall. 
Klockan var kvart i tre när jag kom hem & Sigge talade bestämt om att jag var tvungen att ta in dom omedelbart. 
Bosse hade lagat mat som var klar när jag kom in så vi åt innan jag gick ut igen. 
Jag tränsade Charm & tog longeringslinan & gick ner till banan. Stephie kom upp också. 
(null)

Han var mycket bättre på linan idag än sist, inte lika mycket bus. 
Sen blev det lite mys i stallet. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ikväll har jag tränat pilates och stickat. 
Sov gott 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0