Ihopsläpp med bus

Vi körde ett pass i ridhuset på morgonen igen, Sigge och jag. 
Vi är nästan alltid själva där då & det är skönt tycker jag. Man kan planera sin ridning precis som man vill & måste inte ta hänsyn till andra. 
När mockningen & stallet var klart tog Bosse & jag en promenad. 
Stephie hörde av sig & ville också ha promenadsällskap. Men vi ändrade planerna lite & hon kom upp för att vi skulle prova att släppa ihop hästarna i samma hage. 
Det blev bus kan man lugnt säga. 
Först lite trevlig hälsning
(null)

(null)

Sen drog buset igång. 
Sigge flög runt som en cirkushäst & lille Charm hakade på. 
(null)
Har han druckit RedBull ? & tror han har fått vingar! 
(null)

(null)

(null)

Vi tog isär dom efter en stund så att det inte skulle hända något. Underlaget är inte det bästa att springa på. 
Sen gick vi iväg på vår promenad 
(null)

(null)

Solen sken & det var första gången på länge som jag inte frös när vi gick. 
Jag körde ett styrkepass på kvällen och har kommit en bit till på stickningen. 
Till kvällsmat gjorde jag en broccolipaj men utan pajdeg. Så egentligen kanske mer som en broccoliomelett i ugnen. Den blev riktigt god. 
(null)

Sov gott 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0