Kyla, tolkning och nostalgi

Usch, det var kallt idag. Sigge fick is runt mulen när jag red. 
(null)
Först fick jag stanna med jämna mellanrum och försöka tina upp fingrarna. Jackan behöll jag på hela tiden, brukar annars kunna ta av den när vi har värmt upp. 
Stephie och Danne kom upp sen för att tolka efter Charm. Jag slängde i mig lite frukost och gick ut igen jag med. 
Danne började tolka med trickskidorna. 
(null)
Sen var det min tur att åka tefat bakom 
(null)

(null)

Senare gick vi ut i uthuset & flyttade en massa kartonger på vinden där. Vi letade fram vaggan som båda våra barn har sovit i som bebisar. 
(null)
Vi får se om S&D vill ha den till sin bebis. 
Jag letade fram några av Stephies gamla bebiskläder också och babysittern, vilka minnen dom väcker. 
Hästarna var väldigt nöjda med att få gå in vid halv fyra. Det finns ju inte så mycket för dom att göra i hagen nu plus att det är iskallt. 
(null)

Som vanligt har jag tränat pilates och stickat ikväll. 
God Natt 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0