Lördag

Idag vaknade jag inte förrän strax före åtta så jag släppte ut hästarna & mockade och åt frukost själv före ridningen. 
Stephie & Danne kom upp & gick ut med Charm medan jag red. 
(null)

Sigge fick ett äpple när vi kom tillbaka till stallet & det gillar han! 
(null)

Vi fikade tillsammans sen innan S&D gick hem igen. 
Vi åt mozzarellakyckling med sallad till middag. 
(null)

Det var någon plusgrad ute idag så jag gjorde ett försök att mocka hagarna. Nästa vecka ska det bli riktigt kallt igen. 
Jag fick bra hjälp (? Stjälp?) av båda hästarna. 
(null)

(null)
Den lille busen var nära att välta skottkärran flera gånger 😅
Jag tillbringade en stund i tvättstugan igen, med att hänga tvätt & stryka. 
Lördagskvällen blev god med kex, ost & ett glas vin. 
(null)

God Natt 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0