Mera garn & lagat däck

Idag sken solen igen. Vädret växlar verkligen! 
Sigge var inte jättesugen på att gå med mig in när det var dags för ridning. 
Inte ville han va söt på kort heller! 
(null)
Jag tog fram bommar idag, så han slapp både skolor och byten. 
Efter kaffet tog vi med däcket som det var punka på & åkte in till Breson för att få det lagat. Han fixade däcket på en gång så vi fick med det hem igen. 
Jag köpte också mer garn. 
Jag stickar en bebisfilt just nu & tänkte göra den tvåfärgad grå och vit. Men när jag skulle börja med det vita stod det "tvättas med liknande färger" på banderollen. Det hade jag missat innan. 
Nu köpte jag till både mer grått och vitt garn så får det bli två filtar. En i varje färg. 
Det är ljusare längre nu så hästarna varvare till klockan fyra. Charm lyckas alltid få en massa spån i luggen, undrar hur han gör 😂
(null)
Han har bara varit inne några minuter när jag tog bilden. 
Jag har stickat en hel del, med Wilda såklart. 
(null)

Hon brukar vara med när jag tränar pilates också. Vara med & vara i vägen! 
Men idag fick jag träna ifred. 
Nattinatti 
Kram ♥️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0