Mycket att göra

Trots att jag inte jobbar tycker jag att jag har fullt upp oftast. 

Jag satt upp på Sigge vid åtta. Vi fick lite miljöträning idag då två tjejer höll på att bygga några hinder när jag kom dit. 
Det är nyttigt för Sigge för vi är ju oftast själva & sen när man ska ut på tävling är det ju väldigt mycket runtomkring. 
Hinderbyggandet & hindren störde honom inte i alla fall. Tjejerna kom in sen med sina hästar men då hade jag nästan ridit klart. 
När jag kom in hängde jag tvätten. Jag hade kört en maskin med bebiskläder och små lakan. 
(null)
Lite kanske kommer till användning igen. 
Det var soligt ute idag med så B & jag tog en promenad efter frukosten.  
(null)

(null)

Mockningen var kvar till efter kaffet idag & medan jag fixade stallet lagade Bosse mat. 
Sen städade jag huset. 
Hästarna fick gå in vid kvart i fyra. Charm fick äta en stund innan jag tränsade honom & vi gick till utebanan för lite motion. 
(null)
Han var riktigt duktig idag på linan. 
Sen putsade jag hans träns, min sadel och mina ridstövlar. 
Ikväll har jag strukit lite bebiskläder, handdukar och en stor duk. 
Ett pilatespass hann jag också med. 
God Natt 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0