Plusgrader & inneträning

Ytterligare en dag med riktigt dåligt väder. Plusgrader med regnskurar och halv storm gjorde det isigt, snorhalt och allmänt otrevligt att vistas utomhus. 
Tack och lov för ridhuset, annars hade Sigge fått många vilodagar denna vinter. 
Idag galopperade vi mycket. Bytena strulade lite först, ett par orena & några flera galoppsprång efter men blev bra till slut. 
(null)

Bosse hade tvättat Stephies nya bil medan jag red, så nu ser den lite bättre ut. 
(null)
Den äldre mannen som ägt den hade inte tvättat den varken utvändigt eller invändigt på ett tag. 
Efter en kaffe bytte jag om till träningskläder. 
Jag körde både styrka och pilates och ett extra stretchprogram efteråt. 
Till middag blev det fläskkotletter med potatis och grönsaker gjorda i ugnen. 
Sen har jag stickat resten av kvällen. 
Med sällskap som vanligt. 
(null)

(null)

Sov gott 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0