Promenad & fika

Sigge sov när jag kom ut i stallet i morse. Men hoppade glatt upp i väntan på mat. 
Det hade snöat i natt, sån där riktigt fluffig snö för det är många minusgrader. 
Idag blåste det mindre i alla fall. 
(null)

Efter de vanliga morgonsysslorna gick jag upp till Ester väl påpälsad. 
Vi tog en ganska lång promenad & pratade om allt som hänt sen sist, jul, nyår, familj osv. 
(null)

Ester bjöd på kaffe med lussekatter & pepparkakor sen. 
Deras lille kisse har vuxit massor & var jättebusig. Han bestämde sig för att jag var       "offret" & bet & busade. 
Sen somnade han gott i mitt knä. 
(null)

Jag& Wilda har stickat en hel del idag, men jag vill ge er ett tips. Försök inte sticka med ett norskt stickmönster. 
Jag missade den lilla detaljen, att det var ett norskt företag jag beställde ifrån. 
Snacka om att jag blev förvånad när garnet plötsligt var "slut" 
Jag fattade inget. 
Men det gjorde Wilda. 
Medan jag var nere & la ved i kaminen hade hon roat sig med att tugga av garnet. Himla katt! 
(null)

Nu är det dags att nattfodra. 
Sov gott 
Kram ♥️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0