Renovering med middag

Idag var planen att fortsätta renoveringen hos S&D. 
Sigge hade vilodag, men jag och Stephie tog en promenad efter frukosten. 
Sen gick jag hem och drack en kopp kaffe med Bosse och Tim som precis kommit.
Hästarna fick sin lunch och sen förberedde jag maten lite. 
Vi skulle äta grekisk pyttipanna så jag skar iordning fläskfilé och la i marinad. Sen rev jag parmesan till vitlöksbröd och packade med detta ner till Stephie. 
Hon och jag åkte en snabbvända till Ica med och köpte mer potatis och hallon till efterrätten. 
(null)
Grekisk pyttipanna 

(null)

Killarna jobbade på däruppe och satte gips på väggarna. 
(null)

(null)

Kvällen har jag tillbringat i soffstickläge. Med Wilda i knät som vanligt. 
(null)

Helgen är slut, igen. Veckorna går verkligen fort tycker jag. 
Sov gott 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0