Sköna lördag

I natt har jag sovit ganska bra, jag vaknade första gången 04.30. Det är kors i taket för mig. 
Min dag har varit väldigt lugn & skön. Jag har egentligen inget att skriva om idag. 
Solen tittade fram & jag hade tänkt rida ut, men när jag tittade ut genom köksfönstret såg jag att grannen hade hundträning med ett gäng andra på fältet som jag måste passera. Det kan bli onödigt spännande. 
Så jag sparar uteritten till en annan (lugnare) dag. Sigge är ju tyvärr ingen cool tanthäst utan vänder kvickt på en femöring om han tycker något är läskigt. I dom lägena blir han också okontaktbar så jag försöker undvika extra spännande uteritter. 
Nog med "skitsnack" om vår fina häst, vi gick i alla fall till ridhuset och tränade vidare. 
(null)

Vi hann dricka kaffe innan Tim kom. 
Bosse och han åkte sen ner till S&D & jobbade lite. 
Jag stannade kvar hemma & stickade istället. 
Stephie & Danne hade kompisar med två barn hemma på eftermiddagen & dom kom sen hit upp & äldsta flickan (ca 2,5 år) red på Charm. 
Jag gjorde pestokyckling med potatismos som vi åt när Tim och Bosse kom tillbaka. 
Sen tittade dom på hockey & jag stickade jag vidare. 
God Natt 
Kram ♥️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0