Solig uteritt och promenad

Idag har solen lyst över oss. 
Jag släppte ut hästarna så dom fick äta sitt frukosthö ute. 
Jag ville att solen skulle hinna gå upp innan vi red ut. 
(null)

(null)
Det har bara varit ett par minusgrader idag, helt okej. 
Efter kaffet åkte vi in till Jönköping för att handla ett par grejer och ta en promenad runt Munksjön. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Vi åt lunch på Gamla Wok också. 
(null)
Heter det verkligen så..? Nu blev jag tveksam..  När vi kom hem tog jag in hästarna och plockade sen ner julbelysningen på stallet. 
Jag tycker att man märker redan att det blir lite ljusare för varje vecka. Femton minuter mer dagsljus denna veckan jämfört med förra. 
Wilda kom & la sig i mitt knä när jag stickade. Problem uppstod när hon ville ha min hand som huvudkudde. 
(null)
Det är svårt att sticka med en hand 😅
Nu ska hästarna få sin nattmat & sina godnattpussar. 
Sov gott 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0