Tidig morgon, Besök & A6

Klockan ringde 06.30 hos mig.  
Jag gjorde mig själv klar innan jag gick ut i stallet. Sigge fick äta lite hö på gången medan jag gjorde iordning honom för ridning. 
(null)

Kvart i tio var hästarna utsläppta i hagen & boxarna mockade & jag gick in och satte på kaffe. 
Anette och jag skulle tagit en promenad före fikat men hon har problem med sin hälsena så vi hoppade över motionen. 
Bosse och jag gjorde varsin sallad till lunch. Räksallad till B & tonfisk till mig. 
(null)

Vädret var okej på förmiddagen men sen kom regnet och blåsten. Det var snöblandat ibland också, inget skönt väder alls! 
Hästarna ville mer än gärna gå in redan kvart över tre. 
Charm ville inte alls se söt ut på ett kort, han ville ju bara gå in! 
(null)

Stephie och jag åkte till Biltema och A6 när hon hade slutat jobbet. 
Bosse behövde lite grejer för att fräscha upp Stephies nya bil så vi köpte bland annat rostskyddsmedel.
På A6 hittade vi lite kläder så vi var ganska nöjda när vi åkte hemåt. 
Det blev ett stopp på Ica Maxi också innan vi åkte hem till oss och åt. 
Ikväll blev det rostbiff, rökt skinka, potatissallad & potatiskroketter. 
Trevlig Helg 
Kram ♥️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0