Tidig morgon, nya skor & regn

Klockan ringde 06 i morse. 
Rolf, vår hovslagare skulle komma vid tio och jag ville hinna rida först. 
Sigge kändes fin idag. 
(null)

Jag hann göra allt klart innan Rolf kom. 
När det var dags att släppa ut hästarna i hagen började det regna. Det har varit grått och regnat av och till hela dagen sen. 
Vi åkte & handlade innan vi lagade mat. Idag åt vi falukorv i ugnen. 
Stephie ville ta en liten promenad efter jobbet så jag drog på regnkläder och reflexväst och gick iväg. 
Vi gick en sväng och sen ville S gosa hästarna så vi gick till stallet. 
(null)

(null)

(null)

Sigge och Charm fick mysa lite ihop också 
(null)

(null)

Efter att ha följt Stephie hem gick jag in & körde ett pilatespass innan jag satte mig med stickningen igen. 
God Natt 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0