Träning för Stephie

Börjar dagens inlägg med en bild på vår söta Charmknutte. 
(null)

Äntligen fick vi till ett träningspass där Stephie tittade på & hjälpte mig & Sigge. 
Nu har vi lite (eller mycket) att öva på till nästa gång. 
(null)
Väldigt nöjda efter träningen. 
Sen var det Charms tur att motionera. Vi tog en promenad med honom. 
(null)

(null)

(null)

Klockan hann bli ett innan vi drack kaffe. 
Det är ju Januari, som brukar kallas årets fattigaste månad & även om det inte känns så fattigt så har jag bestämt att vi ska "äta ur frysen"   Vår frys är nästan alltid fylld till bristningsgränsen och det som hamnar underst riskerar ju att ligga där & bli för gammalt. 
Idag blev det kalops som jag inte visste att vi hade. Gott var det i alla fall. 
Det hade snöat inatt igen & Bosse skottade det mesta medan jag red. Sen skottade jag resten när jag hade tagit in hästarna. 
Ikväll har Wilda & jag suttit nere i sängen & stickat för B har tittat på hockey däruppe. 
(null)

God Natt 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0