Träningsdag

Ute är det inte så mycket vårkänsla nu, visserligen är det några plusgrader och nästan snöfritt. 
Men i ridhuset har det flyttat in småfåglar som kvittrar så att man tror att det är vår. 
Sigge och jag tränade mest byten idag och det gick ganska bra. 
(null)
Sigge stretchar 

(null)

Efter kaffet tränade jag pilates men mitt i passet ringde det på dörren.  Det var Karin och Maggi som kom förbi & pratade en stund. 
Sen var det dags att laga mat & äta innan jag fortsatte träningen. 
Jag körde styrketräning också. 
Charm fick också träna idag. Jag longerade honom på ridbanan. 
Han är en liten buse men är inte dum på något sätt. Att trava runt runt är nog inte hans favoritsysselsättning, men han gör som man säger för det mesta. Han lägger till något glädjeskutt inemellan och försöker smita mot utgången. 
Bosse har mest varit i verkstan idag och polerat på Stephies bil. 
(null)

Efter dusch och hårtvätt satte jag mig med stickningen igen. 
Kommer ni ihåg att jag sa att jag fick ett norskt stickmönster? 
Jag har kört Google översätt på det & blev full i skratt när jag läste den översta raden här. 
(null)
Du är nu för långt efter! 😂😂😂
Okej, vad gör man då? Slänger hela stickningen eller stickar fortare?!?!
Jag har lyckats tyda beskrivningen och är klar med dom små kläderna. 
En bebisfilt är klar & ikväll började jag på en till, en vit denna gången. 
Wilda är med som vanligt! 
(null)

(null)

Sov gott 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0