Vintern rasar

Idag har vi haft ett riktigt snöoväder igen. 
Snö ihop med blåst är inte alls trevligt. 
(null)

(null)
Man vill ju inte gå ut alls. 
Men hästarna fick gå ut en stund ändå. Halv elva tog jag in dom igen. Det var verkligen vidrigt ute. 
Jag stickade hela förmiddagen. 
Efter maten sadlade jag Sigge & gick till ridhuset. Då hade det slutat snöa. 
Men när jag hade ridit klart hade det börjat snöa igen. Dock blåste det mindre så jag bestämde mig för att släppa ut hästarna ett par timmar till. 
När dom sen gick in hade det slutat snöa igen så jag tränsade Charm & longerade honom en stund ute i snön. 
(null)

En bra dag med tanke på stickningen, jag har kommit en bra bit. Eller stickningarna borde jag säga. Jag har två projekt på gång. 
(null)
Knaskatten 😅
God Natt 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0