Bad & bak

Vi har haft en solig & fin dag här i Kolaryd. 
Wilda låg i sin "kattong" & njöt i solen när jag kom upp i köket i morse. 
(null)
Det ser dock inte så bekvämt ut! 
Sigge och jag svettades i ridhuset en stund 
(null)

Jag tvättade av honom innan han fick gå ut i hagen igen medan jag drack kaffe på uteplatsen oduschad. 
Bosse flög ut till Visingsö mitt på dagen för att planera inför helgens Fly-in. 
Trots det fina vädret gick jag in och städade både huset och uthuset. 
Vi får gäster imorgon. 
När jag var klar gick jag ut & solade och badade en stund. 
(null)

(null)
Det har inte varit så många stunder vid poolen i år. Vädret och takbyte är väl delar av orsaken. 
Det var skönt i alla fall, jag låg & lyssnade på ett sommarprogram & halvsov lite. 
Medan maten blev klar vispade jag ihop muffinssmet och gjorde blåbärsmuffins. 
Sen tinade jag kyckling och fläskfilé och la i marinad till grillspett imorgon. 
Jag gjorde också marinerade champinjoner som blir spännande att smaka imorgon. 
När Bosse kom hem åkte vi och handlade &
sen styrketränade jag. 
Det var min dag, hoppas eran också har varit bra! 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0