Barnvakt & grått

Stephies kompis Alice kom upp för att träna med en av sina hästar idag. 
Danne hade en massa målning att göra så Saga kom hit under tiden. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Vi drack kaffe på uteplatsen idag & spelade en yatzy. 
Sen bytte jag om & red Sigge. Det var varmt i ridhuset så vi skrittade ute efteråt. 
När vi kom ner till S&D kom Danne & Bosse precis tillbaka med ett lass virke från Woody. 
(null)

Jag grävde upp lite potatis när jag kom hem och gick in & gjorde biff till middag. 
Sen gick jag ner till Stephie igen & vi åkte & handlade. 
När matvarorna var inpackade både här och hos Stephie gick vi på en promenad med Saga. 
Jag gick med in och lekte med Saga medan Stephie duschade för Danne målade fortfarande. 
Det blir jättefint med det grå istället för det röda som var. 
(null)

(null)

Imorgon är det takjobb igen. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0