Fillippinskt besök

Stephie ville rida idag så jag gjorde iordning Sigge & tog hand om Saga under tiden. 
Sen gick vi en sväng med Saga så hon fick sova. 
(null)

Bosse var uppe på flygklubben under tiden och var med i ett radioreportage om de kommande Fly-in:et på Visingsö. 
När han kom hem drack vi kaffe och sen dammsög jag poolen. 
Bosse åkte till flygklubben igen för en uppflygning. 
Jag åkte till systemet & köpte några Breezer och sen till Ica där jag inhandlade lite chips och ostbågar till kvällen. 
Vi bjöd hem Ester & hennes systrar & syskonbarn på fika & lite pool & barhäng. 

(null)

(null)

(null)

Stephie och Saga kom också upp & Saga charmade alla som vanligt 💕
(null)

Tre av tjejerna badade en lång stund. Första och enda badet under deras fyra veckor här i Sverige. Vättern har varit alldeles för kall & det har ju inte varit så många fina dagar. 
(null)

Dom fick titta på Bosses tågbana med och klappa både hästarna och katten. 
Jag vet inte hur många hundra (?!) bilder dom har tagit ikväll 😂
Kul att dom ville komma i alla fall. 
På onsdag åker dom den långa vägen hem igen. 
Idag är det precis fyra år sen vi hämtade hem vår lilla Wilda. Hon har växt en del sen dess. 
(null)

God Natt 
Kram ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0