Gigeryd och nya soffan

Stephie, Saga & jag åkte till Gigeryd för att plocka jordgubbar efter frukost. 
Eller Saga & jag plockade ju inte, men vi var med. 
Vi började med en promenad för Saga var trött & ville sova. 
(null)

(null)
Sen plockade Stephie medan vi tittade på 
(null)

Det är Juli men definitivt mössväder, det var kyligt idag tyvärr. 
Efter kaffet plockade vi ner den gamla soffan & satte upp den nya. 
Vi monterade den först som det var tänkt 
(null)
Men sen insåg vi att det var bättre att flytta på en del så att det blir mer sittplatser "mot tv:n" 
(null)
Så slutresultatet blev så här. 
Ytterkanterna är fällbara & det är jätteskönt.
Stephie kom upp sen för att rida. 
Saga busade lite med morfar först. 
(null)

Efter ridningen städade jag huset och sen mockade jag hagarna. 
Bosse åkte motorcykel med Tim och David när dom slutat jobbet. Sen kom Tim med hit & S&S kom också upp. 
(null)
Bus med morbror Tim. 
(null)
Wilda gillar också den fällbara soffan. Där sover hon gott. 
Nattinatti 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0