Ikea & Ica

Stephie red idag medan jag och Saga tittade på. 
Efter kaffet åkte Stephie, Saga & jag in till stan. Vi började på Ikea där vi köpte lakan & grejer till Sagas spjälsäng. 
Hon har vuxit ur vaggan nu, stora tjejen. 
(null)

Saga var jättenöjd i bärselen & hade mycket att titta på. 
Vi åkte till Ica Maxi sen & handlade mat båda två. 
När vi kom tillbaka till bilen somnade Saga ganska snabbt. 
(null)

Hemma lagade jag mat som Bosse och jag åt när han kom hem från flygklubben. 
Vid fem kom två killar med släpkärra för att hämta vår gamla soffa. 
(null)
Skönt att bli av med den men också skönt att någon ville använda den ett tag till. Egentligen var det bara en av sittplatserna som var sliten. Däremot kommer fåtöljen hamna på soptippen, den är helt finito. 
Men vi har ju inte fått den nya fåtöljen än…
Jag tänkte ta en promenad med Charm på kvällen men precis då började det regna. 
Så jag gick in & tränade pilates och städade istället. 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0