Morgonmys, bak & häck

Innan jag släpper ut hästarna på morgonen så borstar jag dom. 
Sigge borstas av & får ett flugtäcke på, Charm borstar jag för han är så full av spån. 
Han vill ofta mysa lite med, pussas & gosa ❤️
(null)
Vi brukar ta en stund tills Sigge bestämt talar om att han har ätit upp sin kraft & vill gå ut & få sitt hö. 
Vädret har varit ostadigt (minst sagt) idag med. Spöregn har varvats med uppehåll men blåsigt & kyligt har det varit. 
Jag red i ridhuset ackompanjerad av regnets smattrande på plåttaket. 
S&S kom förbi på väg hem från sin promenad. 
(null)

Dom gick hem i regnet & kom sen upp igen efter kaffet för att baka mer till dopet. 
(null)

Lite mys (?) med Wilda. Katten är lite tveksam för Saga är lite hårdhänt ibland. 

(null)
-Tyst md dig mormor 
(null)
Busfia 💕
När kakorna var klara lagade jag mat. 
Vi började rensa i häcken som är mot Sams hus. 
(null)

Våra ryggar klarade halva idag, så vi har resten kvar till imorgon. 
(Bosse är väl sämst på ergonomi 😂, inte underligt att han får ont i ryggen! )
Jag gick in & körde ett pilatespass efter vilket nästan alltid hjälper ryggen. 
Vi har ätit fajitakyckling ikväll & nu väntar jag på S&S som vill komma upp & hjälpa till med nattfodringen. 
(null)

Trevlig Helg 
Kram ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0