Poolhäng

Bosses frukostbricka denna morgon 
(null)
Som tur var hann han rädda sin macka innan Wilda la sig på den. 
Det blev ingen ridning idag för jag hade träning bokad på OsteoStrong 9.30. 
Idag var jag riktigt stark 💪🏻 
(null)
Jag avslutade med Compression Bootsen. 
Stephie var ute & gick när jag kom hem & vädret var jättefint så jag gick & mötte henne. 
Sen gick hon hem till sig & jag till mig. 
Jag tog ner solsängarna från loftet och lyfte upp tomten. Detta brukar vi ju göra tidigt på sommaren men vädret vi har har ju inte inbjudit till så mycket sol & bad. Förutom förra veckan då när Johanna, Jessica, Niclas & barnen var här. 
Sen klippte jag gräset så svetten droppade. 
Tim kom efter lunch för lite sol & poolhäng. 
Men då hade vädret sopat igen lite, många moln hade dykt upp. 
(null)
Vi gjorde iordning poolvolleynätet & satte oss i solen (?!) för att bli lite varma innan vi hoppade i plurret. 
Men det hände inte. 
Vi blev inte varma & vi hoppade aldrig i poolen. 
Istället försökte vi värma oss med en promenad med S&S. Det blev lite dramatiskt en sväng när vi passerade några nyuppsatta bikupor. Både Stephie och Tim fick varsitt bi intrasslade i håret. Det tog en stund innan vi fick bort dom & Stephies bi hann sticka henne i rumpan innan vi sprang därifrån. 
Saga sov en stund & sen fick hon sitta i bärselen. Där är hon nöjd. 
(null)

(null)

Tim, jag och Bosse grillade fläskfilé och åt av vår egen färskpotatis på kvällen. 
När Tim skulle åka hem släppte han av oss nere hos S&D. Stephie har målat panel ute idag som dom behövde lyfta in före natten, så jag hade lovat att passa Saga under tiden. 
(null)

Jag gillar deras vindruvor ! 
(null)
Fin himmel ikväll! 
Sov gott 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0