Promenad med både S&T

Bosse åkte till Örebro tidigt idag för att flyga in sig på en ny flygplanstyp. 
Sigge & jag tog en tur i skogen efter frukosten. Han hittade inga spöken ute idag utan gick snällt hela vägen. 
(null)

Klockan elva hade jag träningstid på OsteoStrong. Jag fick sällskap in av både Stephie och Saga, kul! 
(null)

(null)

På vibrationsplattan före och efter styrketräningen. 
När jag var klar fick Saga en slurk mat i bilen & sen somnade hon snabbt i vagnen. 
Vi gick ner en sväng på stan, jag behövde köpa mascara & Saga ville ha (?!) nya kläder. 
Inne på KappAhl hade vi kunnat göra av med alla våra pengar på barnkläder. 
Newbiekläderna är så fina! Jag köpte en body + byxor och en pyjamas och Stephie hittade flera fina "set" 
(null)

Jag lagade mat hemma sen. Köttfärslimpa med färskpotatis och en gräddsås med rödlök och rosmarin till. 
Tim kom förbi Stephie efter jobbet & vi tre (fyra med Saga) tog en lång promenad. 
Saga satt i bärselen länge först, jättenöjd med det, men sen somnade hon gott i vagnen igen. 
Så mysigt att gå en långpromenad med mina fina barn & prata om livet. 
Älskar dom så mycket! ♥️
(null)

(null)

(null)

När jag kom hem vattnade jag en hel del och skördade lite & åt. 
(null)

(null)
Det är så gott att gå ut & äta diverse grönsaker och bär. 
Wilda har redan somnat & jag ska gå ut & natta hästarna & sen natta mig själv. 
(null)

Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0