Provbak

Sigge och jag tränade vidare i ridhuset idag. När jag hade ridit klart tränade jag honom lite från backen. Bland annat longerade jag honom några varv & det gick bra. Han busar ofta på linan, men idag höll han sig lugn. 
(null)

Stephie och Saga kom upp efter kaffet för ännu ett kakbak. 
Vi behövde göra ett provbak och det var tur för några ändringar behöver göras för att det ska bli bra. 
Saga låg på täcket på golvet, ett täcke som jag & mina systrar låg på när vi var små uppe i Finnbacka. 
Även Stephie och Tim har suttit & fikat på den ute på gräsmattan. 
(null)
Knästående för första gången (?!)
Jag åkte & hämtade ett paket & handlade mat på eftermiddagen. 
Sen tränade jag pilates och nu stickar jag på Sagas tröja. 
Wilda övervakar mig slött bakom axeln. 
(null)

Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0