Räkmacka på toppen

Jag hade träningstid bokad klockan tio idag. Träningen (i maskinerna) gick bra & jag fick bra hjälp med nya övningar på vibrationsplattan efteråt. Både för ben, armar och core. 
När jag kom hem tog jag en snabb kopp kaffe & gick sen ner till S&D. 
Vi åkte sen till Axamosjön där Danne skulle springa med några kompisar medan Stephie, Saga och jag tog en promenad runt sjön. 
(null)

(null)
Saga sov gott i vagnen. 
När vi kom hem hade Bosse precis kommit med en stor kärra som han parkerade framför S&D:s hus. Imorgon ska dom börja "riva" taket & slänga dom gamla tegelpannorna i kärran. 
Efter maten gick jag ut i växthuset och rensade ogräs och band upp plantorna ordentligt. Grenarna blir ju så tunga med en massa tomater och gurkor på. 
Det verkar vara det enda stället man får ordentlig värme på här i sommar. 
I växthuset var det +32 grader så svetten rann innan jag var klar. 
En snabb dusch senare satte vi oss i bilen och åkte till Tabergstoppen. 
Mats och Marie kom också dit & vi hade en trevlig kväll. Bosse & jag käkade varsin räkmacka. 
(null)
Mats och Marie körde på köttbullemackor. 
Sov gott 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0