Takbyte & ny fåtölj

Jag gick upp tidigt för att rida innan vi skulle ner till S&D & jobba lite. 

Jag tog fram bommar till Sigge & red honom i lägre form. 
Dannes pappa & två bröder var redan i full gång på taket när vi kom ner. 
Takpannorna flög genom luften ner i kärran 
(null)
Två kärror har tömts på sortergården idag och alla takpannor, läkt och vindskivor är nere. 
(null)

(null)

Stephie och jag tog en promenad med Saga när hon skulle sova. Det var ganska varmt idag faktiskt. 
(null)

När vi kom tillbaka lekte jag med Saga medan Stephie fixade mat till allihop. 
(null)
                               💕❤️💕

(null)
Saga har fått smak på sina tår. 
Vig! 
Vi åt spagetti med köttfärssås och sallad med melon och vitlöksbröd. Väldigt gott! 
Vi fick ett meddelande sent på eftermiddagen att vår fåtölj fanns att hämta på Mio Möbler. 
Vi åkte hem hängde på vår släpkärra. 
Jag släppte ner Charm till Sigge i gräshagen innan vi åkte. Han blev överlycklig medan Sigge trodde att han skulle få gå in….
(null)

Vi lyfte in fåtöljen innanför dörren & åkte sen ner till S&D igen & ställde vårt släp där & fyllde det med trä-skräp. 
Det blev lite mer Saga-mys & Stephie tog ett fint kort. 
(null)

(null)

När vi kom hem bar vi upp den nya fåtöljen & skickade ut den gamla. 
Det var två stycken som var väldigt nöjda när stolen var på plats.
(null)

Jag dammsög huset innan jag också sjönk ner i soffan. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0