Träning, tak och blöt promenad

Idag hade jag träning bokad klockan tio. 
Den gick bra, styrkan finns faktiskt. 
Bosse och Tim hade fortsatt jobba på taket nere hos S&D. Dom spikade läkt och vindskivor. 
(null)

Jag kom tillbaka lagom till kaffet. Stephie hade bakat goda små frallor & vi åt kvarg med bär och nötter. 
Sen gick S&S & jag upp & lunchade hästarna innan vi tog en promenad. Den började soligt, kom regn på mitten, sen sken solen igen för att avsluta med lite ösregn. 
(null)

Jag fick åka hem efter & byta kläder. 
Stephie lagade en jättegod middag till oss, kyckling med råris, sallad och vitlöksbaguette  med pesto, mozzarella och tomat. Mums. 
(null)

Jag försökte roa Saga medan Stephie lagade maten 😅 hon är väldigt aktiv nuförtiden! Är sällan stilla när hon är vaken. Morbror Tim blev av med några hårstrån när hon var snabb & ryckte tag i luggen. 
(null)

Regnet gjorde att killarna fick avbryta jobbet på taket redan vid 17.30. Det blir ganska halt på taket när det är blött. 
Vi har haft en slö kväll här, jag har somnat till två gånger i soffan. Men nu ska jag rycka upp mig & gå ut i stallet och nattfodra. 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0