Äntligen tillbaka i sadeln

Idag kom Stephie upp på morgonen för att rida! 
Så mysigt! 
Det är mycket roligare när vi är igång båda två. 
(null)

Jättekul tycker jag! 
Jag red lite efter Stephie & hon hjälpte mig. 
(null)

(null)

När stallet var klart åkte jag & handlade lite som saknades. 
Bosse åkte till Elmia Custom Motor Show med Peter, Felix & Malte. 
Wilda ville också ha ett påskägg, men dom var till pojkarna. 
(null)

Jag köpte några penséer som jag planterade när jag kom hem. 
(null)
Det känns kallt fortfarande men förhoppningsvis blir det varmare snart så blommorna överlever. 
Jag gick in sen & ställde mig vid spisen & gjorde köttbullar. 
Tim kom hit & åt med oss & vi åt delar av påskmaten. Sill, potatis, köttbullar och prinskorv. Imorgon kommer Stephie & äter & då blir det lax & ägg också. Tim är ingen fiskälskare. 
Wilda satt snällt på en stol & såg ut som att hon väntade på att bli serverad. 
(null)
Lite sur ser hon också ut, troligen beroende på dålig service. 
Fruktsallad och kaffe serverades i soffan med hockey på tv:n. HV71 klarade till slut att hänga kvar i SHL. 
Nattinatti 
Kram ♥️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0