Babysitter & ”Catsitter”

Söndag innebär för det mesta en ridfri dag för mig. Skönt faktiskt för det är många timmar per dag som jag spenderar i stallet varje dag. 

Vi tittade lite på Vasaloppet och jag bakade en kladdkaka på förmiddagen. 
Sen gick Bosse och jag ner till Stephie & så gick vi ut på en promenad. 
(null)

Sen gick vi upp till oss för att äta tillsammans. Tim kom också och vi hann nästan äta upp gulaschen innan Pluttan vaknade & ville äta hon med. 
(null)

Kladdkakan åt vi till kaffet efter. 
Vi har tagit fram babysittern som Stephie och Tim satt i när dom var små. 
Idag fick Lillan prova den & hon såg nöjd ut. 
(null)

Det fanns en till som tyckte att det var en bra grej den där gungiga mysiga "stolen"
(null)Hon ser nästan ut som om hon vet att hon inte borde sitta där. 
Lite senare tog Stephie och jag en promenad till innan vi gick hem till dom. Jag stannade inte länge utan gick hem & gjorde en libapizza till kvällsmat. (Jag fick ett libabröd av Stephie & Danne igår som blev över hos dom)
(null)
Gott 😋
Sov gott 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0