Bom, prom & lina

Sigge & jag gick till ridhuset strax före åtta. Idag var det bomdag, så han slapp dressyren. Istället blev det trav & galopp i lite lägre form.
(null)

 
Vid tio var stallet också klart & jag gick in & vi drack vårt kaffe. 
Sen åkte Bosse till Göteborg för att titta på en bil & jag gick ner & lånade Stephies bil & åkte & handlade. 
Sen mockade jag hagarna. Jag började också att fylla igen den grävda gropen vid grinden i Charms hage. Det fattas lite fortfarande men jag hade ingen bra spade så det var svårt att skotta, får göra klart en annan dag med en bättre spade. 
Vädret klarnade upp mitt på dagen & det blev soligt & fint. Men det var ändå kallt ute, det ser så skönt ut när man tittar ut men det är fortfarande mössa eller pannband, tjock jacka & vantar dom gäller. 
Stephie och jag tog en promenad på eftermiddagen & sen gick jag hem och lagade mat. 
Efter maten gick jag ner till ridbanan med Charm & longerade honom. Jag har lite ont i ett knä så promenad och tömkörning går bort. På linan är det ju mest Charm som får jobba även om jag går runt en del där i mitten också
(null)

Stephie kom upp med barnvagnen precis när jag var klar. Hon skulle till ridhuset och ha     en "miniträning" med en tjej så jag gick en liten sväng själv med Lillan i solnedgången. 
(null)

Vi avslutade dagen med en god smoothie framför tv:n. 
(null)

Sov gott 
(null)

Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0