Efterlängtad Sommartid

Inatt ställde vi fram klockan en timme, dags för sommartid. 
Jag älskar det (vet att inte alla gör det) äntligen är det ljust längre på kvällarna. 
Jag hade en lugn förmiddag. Planterade gurkfrön och tittade till dom andra plantorna     (Tomater & paprika) 
Jag tränade pilates också och körde in ensilagebalar. 
Vi har gott om rester kvar av påskmaten så det var bara att värma. 
Efter maten gick vi ner till S&D. Bosse gick med för att hämta upp Stephies bil & byta till sommardäck på den. Stephie och jag tog en promenad med Saga. 
(null)

Bosse var precis klar med däckbytet & hade kört ner bilen när vi kom tillbaka, så vi gick hem tillsammans. 
Veden som låg på uteplatsen har ju jag kört bort men pallarna som den låg på var kvar. Idag tog vi bort dom och sopade rent där. Vi fortsatte med att rensa i smultronlandet och kratta bort lite löv. 
Sen gick/sprang jag och Charm en sväng i skogen. 
(null)

Vi hade en mysig stund & sen var det skönt att gå in & sätta sig med en smoothie. 
Sov gott 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0