Måndag igen

Den här måndagen började mulet men klarnade upp och blev solig och fin. 
Sigge och jag tränade mest galopp och byten idag. 
Han gick sen ut och rullade sig i leran….
(null)
Jag undrar om det verkligen kan vara skönt?! 
Täcket ser förskräckligt ut just nu, men det går ju att tvätta. 
När stallet var klart och kaffet uppdrucket gick vi ner till Stephie & tog dagens första promenad. 
(null)

Vi åt tonfisksallad till lunch och en stund senare gick Stephie och jag en sväng till. 
Bonden håller på att avverka skogen runt om här. 
(null)
Så tråkigt, det blir ju inte fint precis och kommer att bli väldigt öppet och blåsigt. 
Men man börjar få lite känsla av vår här i alla fall. 
(null)

Vi gick hem till oss sen och tog en fika. 
Senare gick vi ner till Stephie (Danne var ute och åt med en kund) 
(null)
Trött tjej ♥️
Vi drack te & åt mackor innan vi badade Pluttan. Jag stannade till 21 när det var läggdags för tjejerna. 
& nu har jag nattat hästarna, duschat och lagt mig. 
Sov gott 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0