Mars - vinter eller vår?

Det är den första mars idag. Mars är ju en lurig månad, svårt att veta om det är vinter eller vår liksom. Just idag kanske det har känts mer som vår men man vet ju att vintern kan slå till igen närsomhelst. 
Vi är ju på väg åt rätt håll i alla fall, tack & lov. 
Jag var uppe hyfsat tidigt idag med & åt frukost innan jag gick ut till hästarna. 
Ridningen gick bra, jag red mycket tempoväxlingar idag. 
(null)
När stallet också var mockat och klart var det dags för dagens första barnvagnspromenad med Stephie. 
(null)
Det har varit riktigt gråväder idag men upp till plus åtta grader så inte så kallt. 
Ralf och Channy kom hit efter lunch. Dom köpte Stephies gamla bil för att ge till dottern Sara som hennes första bil. 
Efter en sopplunch gick vi på dagens andra promenad. 
Först mötte vi Karin och Maggi & när vi stod och pratade med dom kom det en bil. Det var Kjell och Irene som hade varit förbi hemma hos S&D för att titta på det lilla underverket. 
Nu fick dom kika ner i vagnen bara på en söt sovande bebis. 
Stephie fick två paket av dom också. 
Dom fick jättefina kläder och så hade Irene gjort, virkat, en jättesöt "grej" att hänga på vagnen. 
(null)

(null)

Det blir ett antal steg per dag nu, lite mer än vanligt med dubbla promenader. 
(null)


Jag åkte och handlade sen innan vi fixade lite kebab till kvällen som vi åt medan vi tittade på "Bäst i test"
(null)

(null)

Trevlig Helg 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0