Påskafton med S&S, Glad Påsk

Min påskafton började som mina dagar brukar göra med ridning och stalltjänst. 
Stephie var iväg till JFK & hade träning med en elev så idag fick vi träna vidare själva. 

Efter kaffet satte vi igång med maten. 
Stephie och Saga kom upp vid halv ett, Danne var hos sin mamma. 
Idag åt vi lax i alla former, ägghalvor med räkor och sill och Jansson 
(null)
När Saga tröttnade på att sitta i babysittern fick hon sitta i morfars knä. 
(null)

Vi körde reprisen på efterrätten = fruktsallad. 
Sen gick vi på promenad igen. Jag följde med dom hem sen, Saga sov vidare så Stephie hann duscha. 
Vi fick väcka Saga sen för att hon inte skulle sova så länge att nattsömnen riskerar att utebli. 
(null)

Natten som var sov hon mellan 21.30 & 06.30! 
Sovrekord! 
Jag hoppas att ni alla har haft en Glad Påsk
Kram ♥️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0