Regn & McGyver

Bosse klev upp 06.10 för att åka till Kungsör med tre kompisar. 
Jag vaknade ju också för Wilda kan inte vara tyst när någon går upp. Hon bara måste prata en massa! 
Lika bra att gå upp och göra sig klar och gå ut & rida. 
Efter ridningen putsade jag alla grejerna. 
Sen ville Stephie ha sällskap på förmiddagspromenaden. Problemet var bara att det regnade och dom har inget regnskydd till barnvagnen. 
-Kom upp sa jag så fixar vi något. 
Sen lekte vi lite McGyver med en sopsäck och lite tejp. 
(null)
Det blev inte jättesnyggt men ganska funktionsdugligt ändå. 
Vi gick vår "vanliga" runda som tar drygt en timme & sen gick jag hem & lunchade hästarna och värmde mig med lite kaffe och pilates. 
Jag värmde rester & åt men ställde mig sen & lagade gulasch, till imorgon. 
Jag hann precis longera Charm en stund innan det började regna igen. 
(null)

Det saknades några potatisar till gulaschen så jag åkte & köpte det och tog också rostbiff och potatissallad tills ikväll. 
Det blir nog tidigt i säng ikväll känns det som, för jag är redan trött (klockan är bara åtta…)
God Natt 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0