Snabbträning & dubbelpromenad

Stephie var uppe tidigt & var ute & gick när jag messade henne att jag red. 
Hon kom förbi ridhuset en liten stund och hjälpte mig. 
Det gör så mycket när hon tittar en stund för vi blir nog lite bekväma både Sigge och jag däremellan & jobbar inte lika "hårt" som vi borde. 
Hårt fast mjukt om ni fattar 😅
Idag blev det bara travjobb. 
(null)

Efter kaffet och hästlunchning gick jag ner till Stephie. Pluttan hade nästan ätit klart & sen la vi henne i vagnen & gick ut. 
Vi gick runt Attarpsdammen i kylig blåst 
(null)

Sen gick vi hem till oss och åt gulasch som fanns kvar. 
Lite senare när det var sovdags igen blev det en promenad till, min andra & Stephies tredje. 
Många kilometer och steg blir det varje dag. 
Dusch och hårtvätt och hamburgare har min kväll bestått av. 
Nu ska jag fläta ihop håret och gå ut & pussa hästarna godnatt. 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0