Vem sket på sig?

Här vaknar man nuförtiden och undrar vem som har skitit på sig rent ut sagt. 
Är det katten eller Bosse funderar jag så fort jag har konstaterat att det inte är jag själv! 
Bonden kör ut kopiss dygnet runt nu nästan & lukten tar sig ända in i vårt sovrum. 
Jag tror att stanken är orsaken till att jag vaknade med en ordentlig huvudvärk. 
Jag släppte ut hästarna, mockade & gick in & åt frukost inklusive två Alvedon. 
När huvudet kändes lite lättare tog jag in Sigge igen och red. 
Stephie & Saga kom upp precis när jag var klar i ridhuset. Karin kom också för att rensa ur sin transport lite (den står här hos oss) 
Vi pratade en stund & sen gick vi en sväng (inte Karin som stannade & gjorde det hon skulle) 
Vi drack kaffe sen och när Saga var mätt sov hon hos Mormor en lång stund 
(null)
Myys 💕
Bosse lagade maten idag. Lövbiff, pommes & bea åt vi idag.  
Jag följde S&S hem innan jag tog in hästarna. 
Charm var hungrig, som vanligt!
(null)
När han hade dämpat hungern lite tränsade jag honom och gick ner på banan. 
Jag longerade honom idag med (för att spara på mitt knä) & gick bara en liten runda efteråt. 
(null)

Sen var det min tur att träna. 
Wilda är gärna med på Pilates. Hon gör så gott hon kan & vill också vara på mattan där jag är så det blir lite trångt ibland. 
(null)

Hon hade sin pinne med sig idag med som hon placerade under mig flera gånger. Hon placerar sig själv under mig också särskilt om jag gör plankan. 

(null)
-Gör jag rätt nu matte? Det är svåra poser! 
(null)
& så avslutar vi med lite stretching! 

Nu är det Mellofinalen på TV & te och en toast på bordet framför mig. 
Sov gott 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0